YP7P

Acest indicativ este "crescut" pentru concursuri , nimic altceva.

duminică, 6 noiembrie 2016

CQ WW SSB 16



Anul asta YP7P a intrat in concurs la MS HP , echipa fiind formata din Bob YO8RNI , Stefan YO7MGG , Telu YO7BGA si Robert YO7LFV .
Pregatirile au fost facute cu cateva luni mai devreme si au continuat pana in ultima zi inainte de concurs .
Ca si antene am avut yagi 12-4 rotire automata la 16 m inaltime , 16-3 rotire manuala la 15 m inaltime , 4 square (HM by yo7mgg) in 7 Mhz , GP Spiderbeam de 18m in 3,5 Mhz , inverted L in 1.8 , dipol in 3,5 Mhz , AS SAL 30 (yo8rni) . Am avut in proiect si alte antene doar ca lipsa celui de-al doilea interlock a condus la neridicarea lor .
Pentru a pune la punct si a face loc in magazie , acolo de unde eu lucrez SO , a trebuit sa facem cateva weekenduri de reorganizare a spatiului sa poata permite intrarea a cel putin 3 operatori precum si a echipamentelor necesare .
Echipamente folosite Elecraft K3 , Acom 2000A , Acom 2S1, stackmach toate ale lui Bob , FT 1000 Mark V , Acom 2000A . Au fost echipamente pe care nu le-am folosit in concurs din lipsa interlocului si anume : Icom 775 dsp , Icom 756 Pro II , GP 7-28, Spiderbeam 18m (yo7mgg) , Expert 1k-fa , sunSDR2-PRO , Spiderbeam 18m (yo8rni) . Sigur am uitat cate ceva .
Montarea antenelor s-a facut pe o vreme de pus antene ploaie , ceata , frig bine ca nu a batut si vantul.
Am inspectat si locul unde trebuia sa fie antena de inband , din pacate nu am pus-o nici de teste dar avem timp si pentru asta  , chiar sa fi facut totul de la primul concurs.
Totul a mers perfect chiar daca nu am avut automatizarea facuta asa cum trebuie pentru o echipa .
Am avut o propagare tare ciudata cu un indece de 77 , nu am inteles nimic din aceasta propagare unde statii de peste ocean sau auzit foarte greu cu semnale slabe in benzile unde de altfel din locatie se lucrau usor cu echipamente mult mai modeste . Am facut un program de alternare run,multi si pauza care a fost respectat fara probleme .
Propagarea a fost proasta dupa primele 6 ore aveam 362 de qso-uri , groaznic pot spune . Am inceput in 7 fara runuri cu NA , incredibil . La cum mergea sigur nu ne atingeam targetul dar am sperat ca benzile de sus sa-si revina macar 14 si 21 .  Pe zi au mers dar greut propagare foarte buna pe Europa tot timpu , la ora 19 ,ora locala, 21 era inchis iar 14 s-a inchis in jur de ora locala 21 , banda care anul trecut a fost activa toata noaptea . Europa de vest lucra peste ocean iar noi nu . Am reusit sa mai facem multiplicatori in 14 tarziu in noapte din America centrala si de sud , unele statii cu minute de vanatoare alocate per qso.
Am schimbat putin tactica si ne-am indreptat atentia in benzile de jos dar nici aici nu a fost spectaculos . Am tot sperat sa se indrepte ceva macar a doua zi dar nu a fost asa.
Antenele trebuiesc sa fie mai sus cel putin antena 12-4 care mai are 2 tronsoane de pus de ceva timp si poate altfel stateau lucrurile .
Oricum a fost o experienta interesanta am testat echipamente excelente aduse de Bob si de Stefan si care fac diferenta in conditii de propagare , nu in ceata care a fost .
Rezultatul final a fost unul modest de care nu ne este rusine ca am fost 100 % implicati si ne-am dorit mult mai mult dar atat s-a putut in acest an .
La anul vom fi mai pregatiti pentru ca sper sa devina o traditie lucrul in echipa in CQ WW .

Call: YP7P
Operator(s): YO7BGA YO7LFV YO7MGG YO8RNI
Station: YO7LFV
Class: M/S HP
QTH: polovragi
Operating Time (hrs): 48
Location: Eastern Europe
Summary:   Compare Scores
BandQSOsZonesCountries
160:143747
80:5801267
40:60628109
20:112534114
15:30828112
10:2411663
Total:3003125512Total Score2,780,505




































Multumesc lui Bob pentru efortul facut de a veni de la Botosani cu toate echipamentele si lui Stefan pentru echipamentele aduse si pentru ca a facut efortul de a veni inca de miercuri si am reusit sa ridicam antenele in timp util .


2 comentarii: