YP7P

Acest indicativ este "crescut" pentru concursuri , nimic altceva.

duminică, 5 august 2012

IARU 2012 YR0HQ (7 Mhz + 3,5 Mhz)

A trecut si IARU 2012 HF in care echipa YP7P a facut parte din echipa nationala YR0HQ ca statie de baza in 7 Mhz SSB si ca statie de vanatoare in 3,5 Mhz SSB .
Locatia a fost Polovragi si tot portabil pot spune , hotararea de a lucra acolo a fost luata in ultimul moment deoarece era stabilit sa mergem in alta parte dar s-a contramandat . Pe fuga nimic nu se face bine , mai ales la acest nivel cu dorinte mari .
Am ridicat un GP cu un weekend mai devreme cu yo7bga si l-am testat pentru 7 Mhz totul fiind ok pe aceasta banda . Pentru 3,5 Mhz am ridicat un GP de 18 m pe o undita de la Spiderbeam , un dipol la 10,5 m si un K9AY ultimul nefacandu-si datoria . Caldura foarte mare ne-a cam topit de energie in ziua de vineri si nu am reusit sa reparam k9ay in timp util . Ziua de sambata fiind doar de teste si de odihna .
Ca si aparatura am avut 2 FT 1000 , FT 950 si un FT 897 , un final de 1kw pt. 7 Mhz si 500 w in 3,5 Mhz , 2 calculatoare si filtre de la ICE . Pentru prima data am folosit filtrele ceea ce ne-a ajutat sa lucram simultan pe cele 2 benzi . Din pacate propagarea din 3,5 nu ne-a oferit prea multe statii bagate in log .
In banda de 7 Mhz pot spune ca fata de anul trecut a ca numar de legaturi la fel ca anul trecut desi anul trecut s-a lucrat din 2 locatii cu antene fixe tot GP dar la distanta de 40 de km intre ele .
In log au fost bagate 1160 de QSO-uri pana la anul vom avea pilonul ridicat si antena pe 40 m are 2 elem ceea ce schimba datele problemei . Dar mai este pana acolo si mai sunt si 2 concursuri deosebite WW si WPX.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu