YP7P

Acest indicativ este "crescut" pentru concursuri , nimic altceva.

duminică, 5 august 2012

IARU 50 MHz 2012 + WFF VF.URDELE

Anul acesta , dupa o discutie avuta la intalnirea radiomatorilor din Craiova de la inceputul anului
a iesit o idee de a merge in IARU 50 Mhz undeva in portabil . La aceasta idee au aderat si Serge yo7sg ,
Petre yo7lwl precum si Miti yo7ckp .
A urmat sa trecem in revista ceea ce trebuie sa luam cu noi ca sa avem tot ce ne trebuie pentru un rezultat bun si conditii de lucru ca si acasa. Bineinteles ca s-au strans cam multe am mai pus am mai taiat si pana la urma am finalizat-o.
Echipa a fost formata din yo7sg , yo7lwl , yo7ckp , yo7mgg , yo7lfv si yo7bga care a trebuit pe ultima suta de metri sa ramana la Polovragi pentru a continua treaba la pilonul de scurte.
Ca si echipamente am avut 2 generatoare (yo7sg) , trsv ICOM 7200 , FT 857 (yo7sg) si FT 950 (yo7lfv),
final ACOM 1000 (yo7sg) , antene 7 elem. 50Mhz (yo7sg) , dipol 3,5-28 Mhz (yo7mgg) , 10 elem. 144Mhz (yo7sg) . Toate antenele au fost fixate pe 3 stalpi de 10,5 m (yo7sg) . Antena de 50 Mhz a fost pus pe un rotor HyGain (yo7mgg) . Au fost si doua calculatoare (yo7mgg , 7 lfv) cu internet mobil (yo7lfv).
S-a plecat spre locatie Vf. Urdele din Craiova (yo7lfv,yo7bga,yo7mgg,yo7ckp) si de la Danesti (yo7sg,yo7lwl) cu doua masini in ziua de vineri 15 iunie orele 7 si am ajuns la locatie in jur de 11 cu o debarcare a lui yo7bga la Polovragi .
Pana seara au fost montate si ridicate antena de 50 Mhz si dipolul de 3,5-28 Mhz precum si cele 3 corturi cu toate echipamentele . Antena de 144 Mhz a fost ridicata a doua zi de dimineata .
Pe langa concursul IARU 50 Mhz s-a stabilit ca vom activa si pentru WFF cu indicativul YR7WFF .
Propagarea in 50 nu a fost stralucita chiar modesta pot spune cu un QSB incredibil de puternic statii care in anumite momente pentru doar 1-2 sec veneau la 59+ dispareau instantaneu si asa nu am reusit sa punem in log decat 200 de QSO-uri .















Lipsa propagarii nu ne-a ajutat sa punem in valoare echipamentele deosebite pe care le-am avut in special ACOM-ul 1000 si antena de 7 elem ale lui yo7sg.

2 comentarii: