YP7P

Acest indicativ este "crescut" pentru concursuri , nimic altceva.

luni, 24 februarie 2014

CQ 160 SSB 2014

Anul asta am facut deplasarea spre baza de la Polovragi de vineri de la pranz cu intentia de a lucra ceva mai serios in banda asta destul de inaccesibila pentru multi , datorita antenelor si kW-lor. Tot bagajul l-a facut yo7bga fara de care as mai fi pierdut ceva ore sau poate nici nu as fi facut deplasarea . Am ridicat Spiderbeamul de 18 m care in mod normal e folosita in 80 m iar acum am prelungit antena spre pilonul unde este antena directiva adica de la 18m a coborat spre 11m , am pus si 4 contragreutati . Ca receptie am folosit K9AY pusa tot in ziua de vineri precum si dipolul atat pe receptie cat si pe emisie . Alte echipamente FT 1000 MP Field , final HM (yo7bga) , microham u2R . Scopul era sa ating 500 de QSO-uri si sa fac mai mult de 10 state americane cum am facut anul trecut in doar 8 ore de concurs. Concursul a inceput bine pot spune dupa 4 ore aveam 200 QSO-uri , in a 4-a ora am facut doar 23 . Din momentul ala a inceput un zgomot infernal in banda ce nu l-am putut scoate decat cu Noise Blanker cat de cat , dar numarul legaturilor a fost praf . Emisia si receptia am facut-o pe GP dar si pe dipol , receptia pe K9AY a fost foarte slaba , trebuie sa o mut pentru CQ WPX . Ca DX-uri lucrate VY2ZM,N4IS,D4C,KP4KE si nu a fost chip sa aud rw9usa , 7z1sj ,k3zm ultimul datorita qrm-ului european nebun . Concursul l-am incheiat cu 334 QSO-uri, 2 state , 51 DXCC si un scor de 89199 . Dupa cum am citit si pe 3830 toti s-au plans de propagare si de zgomotul infernal . Multumesc celor ce m-au chemat si scuze celor ce nu le-am raspuns la apel .
73 ! Robert yo7lfv / yp7p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu