YP7P

Acest indicativ este "crescut" pentru concursuri , nimic altceva.

luni, 28 octombrie 2013

CQ WW SSB 2013

In CQ WW-ul de anul asta am plecat la drum spre baza de concurs , situata in Polovragi jud.Gorj , inca de joi de dimineata pentru a monta tot ce era necesar pentru o participare onorabila .
Am ridicat in prima jumatate a zilei antena de 3,5 Mhz de 18 m pe o undita de la Spiderbeam , un GP pe 7 Mhz si cutia de comanda de la K9AY , iar dupa asta am trecut la interior pentru aranjarea echipamentelor intr-o pozitie cat mai buna pentru operare . Cu o saptamana inainte am ridicat antena Hexbeam Home Made ceea ce a ajutat la timpul ramas pentru odihna si alte treburi gospodaresti de facut prin curte .
A trecut ceva timp de cand nu am mai operat singur intr-un concurs WW ceea ce a facut sa-mi dozez energia pentru a rezista o perioada cat mai mare de timp. Intentia nu era sa rezist 48 de ore ci sa obtin un scor bun si un numar de legaturi cat mai mare .
Ca target era depasirea unui numar de 4000 de QSO-uri si peste 4 mil de puncte , targetul de puncte fiind dat de rezultatele anterioare ale echipei YP7P care realizase in 2011 peste 3800 de qso-uri si 3,2 mil de puncte in sistem de operare Multi Two .
Totul a mers foarte bine pana spre dimineata dintre zile cand am avut o problema cu unul dintre cele 2 amplificatoare care a facut un scurt ce a dus la nefunctionarea sistemului SO2R precum si la defectarea celor 2 CAT-uri , ceea ce a urmat a fost cumplit . M-am intors in timp fara CAT cu cautare manuala , fara posibilitatea utilizarii celui de-al 2-lea sistem trsv+amplificator dar am mers mai departe mai greut la vanatoare dar am continuat .
In cele 41 de ore de operare am realizat urmatorul rezultat :

Band    QSOs    Pts    ZN  Cty
   1,8       58         60     5     29
   3,5      344      405   13     59
     7       531      973   28     72
    14      742    1392   34   103
    21      663    1285   29     96
    28    1045    2557   36   103
 Total   3383    6672  145  462
Score: 4.049.904

Am facut o mica analiza legata de sistemul SO2R sa vad cad de eficient l-am folosit si a reiesit un numar de 132 de QSO-uri fara sa pun la socoteala legaturile facute pe aceasi banda cu FT 1000 , ceea ce duce la un procent de 3,9 % din totalul de QSO-uri . Neavand cu ce compara nu pot sa trag o concluzie inca , oricum decat deloc e bine .
Atat numarul de zone putea fi mai mare cat si cel de tari doar ca am lasat multe pe a doua parte din concurs sa fac vanatoare datorita aglomerarii unor DX-uri si zone rare ceea ce facea misiune imposibila sa le lucrezi in timp rezonabil in prima parte a concursului , iar a doua zi am lucrat fara SO2R ceea ce a dus la lucrul clasic de vanatoare .Am pierdut zona 29 care nici macar nici nu am dibuit-o .
Obiectivul a fost atins si anume depasirea celor 4 mil de puncte iar daca era realizat si cel de QSO-uri nu stiu cate puncte faceam :) .
Indicele a fost fabulos 161 iar anul trecut nu a depasit 130 ceea ce a condus la acest rezultat deosebit pentru mine . Dupa acest WW urmeaza si alte imbunatatiri ale bazei de concurs ca se pare ca nu poti sta pe loc ca sa-i prinzi pe altii mai dotati .










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu